Pupil van de week: Sven Zoutewelle
13 Mei 2026

Ik vond het een hele leuke ervaring dat ik pupil van de week mocht zijn! Ik voelde me echt een geluksvogel dat dit tijdens de kampioenswedstrijd was! Er waren veel supporters en het was mooi versierd op de club. Het bijzonderste vond ik dat ik de 1e goal mocht scoren! Het was een spannende wedstrijd die ik vanuit de dug-out mocht zien. Zo voelde ik de spanning nog meer. Ik vond het mooi dat de trainer zo goed deed coachen. Hij bleef kalm en erin geloven! Ik kijk terug op een geweldige ervaring met een mooie bal en medaille rijker.
Groetjes Sven












